Autoleht

Autokasutaja teejuht

Autoleht ilmub kord nädalas kolmapäeviti alates 1999. aastast. Nädalakiri toob lugejateni kõige värskemad autouudised, hindab uusi ja kasutatud sõidukeid ning jagab praktilisi nõuandeid auto kasutamise ja hoolduse teemadel. Eesti oma autoajakirjana kirjutame sõidukitest ja liiklusest just kohaliku autoomaniku silme läbi, võttes arvesse meie karmi kliimat, teeolusid ja tarbija ootusi. Peale kohalike testide ja teemade avaldame eksklusiivselt ka Euroopa suurima autoajakirja Auto Bild parimaid materjale. Ajakiri on müügil jaekauplustes, tanklates ja kioskites kõikjal Eestis ning saadaval ka tellimusena. Autoleht on hinnatud turunduskanaliks paljudele valdkonna ettevõtetele, võimaldades reklaamile toetavat keskkonda ja fokuseeritud sihtgruppi.

Millest Autolehes kirjutame?

  • Starter - tutvustame autotööstuse uusi saavutusi ning teeme kokkuvõtteid nädala olulisematest tehnikaüritustest ja -sündmustest.

  • Turg - toome lugejateni Eestisse saabunud uued mudelid ning teeme kokkuvõtteid margiesinduste müügitulemustest.

  • Testid ja sõiduproovid - testime ja võrdleme sama klassi erinevaid marke ja mudeleid. Proovime omal käel huvitavaid sõidukeid, alates uunikumidest ja veokitest kuni mootorratasteni.

  • Fookus - võtame fookusesse päevakajalisi teemasid nii liiklusest kui ka hooajast lähtuvalt.

  • Kasutatud auto - anname ülevaateid erinevate kasutatud autode vastupidavusest, toome välja nende tugevad ja nõrgad küljed. Jagame soovitusi ning pakume alternatiive teiste markide sarnaste mudelite seast.

  • Nõunik - kas gaasiauto annab säästu? Kuidas automüüjalt rohkem infot saada? Milliseid rehve ja pirne valida? Need on vaid mõned teemad, mille kohta Autolehe kogenud toimetus spetsialistide abiga lugejaile väärt nõu jagab.

  • Sport - uudiseid nii Eesti kui ka välismaa autospordi vallast.

  • Garaaž - igas numbris kajastame mõnda autotööstuse või rallimaailma juhtfiguuri. Toome lugejani erinevad automaailma leiud nii kodust kui ka kaugemalt.

  • Ajalugu - ajaloolised ja kadunud automargid, mis on kujundanud autotööstuse suunda ja arengut.

Kes on Autolehe lugeja?

  • Autolehe lugejate arv üle Eesti on 59 000
  • 70% lugejatest on mehed
  • 70% on vanuses 20-54
  • 50% elavad Harjumaal, 25% elavad Lõuna-Eestis ja 25% teistes Eesti maakondades
  • Andmed: Faktum ja Ariko OÜ ELU mai 2020.
  • Tiraaž 7000 eksemplari
  • Tellijaid 4000
  • Ilmumissagedus igal kolmapäeval
  • Maht vähemalt 48 lk
  • Kaanehind 2,99 €

Reklaamipindade mõõdud ja hinnad ajakirjas

Pind Mõõdud Hind
2 lk (duubel) 400 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 1690 €
1 lk 200 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 1130 €
Tagakaas 200 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 1390 €
Esisisekaas 200 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 1330 €
Tagasisekaas; lk 7 200 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 1190 €
Sisekülg 1/2 200 x 135 mm + lõikevaru 5 mm, 94 x 280 mm + lõikevaru 5 mm 790 €
Sisekülg 1/3 200 x 90 mm + lõikevaru 5 mm, 65 x 80 mm + lõikevaru 5 mm 630 €
Sisekülg 1/4 200 x 65 mm + lõikevaru 5 mm 560 €
Väikereklaam 116 x 116 mm 420 €
Moodulreklaam 87 x 49 mm, 87 x 91 mm 95 €

Lisateenuste hinnad

  • Kujundustasu 10% reklaampinna allahindluseta hinnast.
  • Sisuturundusartiklite kirjutamine: alates 160 €.
  • Fotograafi tasu 15% reklaampinna allahindluseta hinnast.
  • Tõlkimise tasu 10% reklaampinna allahindluseta hinnast.
  • Lisateenustele allahindlused ei kehti.

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

Sisuturundus

Pakume võimalust koostöös meie toimetusega luua kvaliteetset ja järjepidevat sisu artiklite, rubriikide või blogide kujul. Selliste sisuturunduslike lahenduste eesmärk on luua tihe side kliendiga, pakkudes talle väärtuslikku ja huvitavat sisu nii sõnas, pildis kui ka videos.

Tehnilised tingimused

Tehnilised tingimused on reklaamide ettevalmistamisel kohustuslikud ja nende eiramise puhul ei saa trükikoda tagada trükitulemuse kõrvalekalleteta kvaliteeti.

Valmisreklaamidena aktseptime PDF-formaadis faile, mis vastavad ISO standardile 15930-1 pdf/x-1a: 2001 ja ISO standardile 15930-4 pdf/x-1a: 2003. Teistes formaatides reklaamide esitamine tuleb kooskõlastada toimetusega.

Lõikevaruga reklaami puhul tuleb igasse reklaami äärde lisada lõikevaru (bleed) 5 mm.

Reklaamide kujundamisel peavad kõik pildid ja objektid olema CMYK-formaadis.

Sügava musta saavutamiseks tuleb kasutada värvikombinatsiooni 100% Black, 50% Cyan, 40% Magenta, 40% Yellow.

Osavärvide kogusumma sisulehekülgedel (total ink limit) ei tohi ületada all olevas tabelis toodud protsenti.

Reklaamide kujundamisel soovitame kasutada vastavale paberile sobivaid ICC-profiile. Õige profiili leiab all olevast tabelist ja Profiilid saab alla laadida trükikoja kodulehelt (aadressid on lisatud allolevasse tabelisse).

Reklaamide kujundamisel ei tohi mustade objektide joonepaksusega alla 0,2 mm ja tekstide (pealkirjad, alapealkirjad, põhitekst) alla 10 punkti kasutada teisi osavärve.

Reklaamide kujundamisel ei tohi kasutada värvilistes objektides alla 10 punkti ja joonepaksusega alla 0,2 mm negatiivset teksti.

Reklaamide kujundamisel ei tohi mustade raamobjektide (tabeliruudustik, pildi raamid või analoogsed kujunduselemendid) puhul kasutada teisi osavärve (Cyan, Magenta, Yellow).

Reklaamide kujundamisel tuleb lehekülje lõppformaadist kriitilised objektid (tekst, logod jm kujunduselemendid) paigutada 5 mm kaugusele lehekülje välisservast.

Väljaanne Autoleht Autoleht Ekstra
Mood
Digi Miisu
Muki
Formaat 200 x 280 mm 200 x 280 mm 200 x 280 mm 218 x 297 mm
Trükikoda Printall Kroonpress Kroonpress Printall
Sisupaber Novapress gloss 80g/m2
(esimesed ja viimased 8 lk) ja LWC 54g/m2
Novapress gloss 80g/m2 Novapress silk 65g/m2 Novapress silk 65g/m2
Osavärvide maksimaalne kogusumma sisulehekülgedel (total ink limit) 300% 300% 300% 300%
ICC-profiil sisulehekülgede PSO_LWC_Improved_eci PSO_LWC_Improved_eci PSO_LWC_Improved_eci PSO_LWC_Improved_eci
Piltide resolutsioon sisulehekülgedel 300 dpi 300 dpi 300 dpi 300 dpi
Kaanepaber Novapress gloss 80/m2 LumiArt 170g/m2 LumiArt 170g/m2 LumiArt 170g/m2
Osavärvide maksimaalne kogusumma kaanepindadel (total ink limit) 300% 300% 300% 300%
ICC-profiil kaanepindadel PSO_LWC_Improved_eci ISOcoated_v2_300_eci.icc (FOGRA39) ISOcoated_v2_300_eci.icc (FOGRA39) ISOcoated_v2_300_eci.icc (FOGRA39)
Piltide resolutsioon kaanepindadel 300 dpi 300 dpi 300 dpi 300 dpi
ICC-profiilide allalaadimine Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit.
Saada kujundusfail siit

Ilmumised ja tähtajad

Reklaamide
broneerimine
Valmis­kujundused ja kujundamata reklaamide materjalid Ilmumine
ilmumiseelse nädala esmaspäev valmiskujundused ilmumiseelse nädala neljapäevaks, kujundamata materjalid ilmumiseelse nädala teisipäevaks igal kolmapäeval

Tehniline info

  • Formaat: 200 x 280 mm
  • Paber: Novapress Gloss 80g/m2 (esimesed ja viimased 8 lk) ja LWC 54g/m2

ICC-profiilid

Soovitame reklaamide kujundamisel kasutada ICC-profiile:
  • PSO_LWC_Improved_eci.
Profiilid saab trükikoja kodulehelt.

Reklaam ja sisulahendused

Raimo Kõrts
tel +372 5345 7160
e-post raimo.korts@geenius.ee

Tellimine ja kojukanne

Internetis www.telli.ee
tel 660 9797
e-post telli@telli.ee

Geenius Meedia OÜ
Ahtri 6, 10151 Tallinn
Tel 660 9797
geenius@geenius.ee

Üldised kasutustingimused | Andmekaitsetingimused

© Geenius Meedia OÜ, 2019.

Ajakirjad
Digi
Mood
Muki

Podcastid
Autotund
Digitund
Restart

Sotsiaalmeedia
Facebook
Twitter

Kontakt
Toimetus
Reklaamiinfo

Geeniuse portaale majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones